Sony HDR-PJ240E Videorecorders zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HDR-PJ240E Videorecorders zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Eelke48 05-05-2015

Hij bevalt me prima, lekker licht en daardoor makkelijk hanteerbaar. Alleen voor grote handen wat lastig om goed te bedienen

Theo Tas 02-03-2015

D e Sony camcorder bevalt mij tot nu toe uitstekend. Hij is lekker licht, gemakkelijk mee te nemen en goed te hanteren. Ook het beeldscherm is duidelijk.

Pal139 27-02-2015

Kwaliteit van het beeld is goed. Camera is licht en lekker compact. Wat wij super handig vinden is de ingebouwde camera. Hiermee kun je meteen hetgeen wat je hebt opgenomen afspelen. Wij zijn er super tevreden mee.

Linnie3103 17-02-2015

Fijne camera, makkelijk in gebruik en lekker compact.
Beeld is perfect en prijs kwaliteitsverhouding is goed.

bvdpost 09-02-2015

De HDR-PJ240E gebruik ik als tweede camera naast mijn Sony HDR-CX730. Beide gebruik ik op de HD 50p stand. Ik ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit van de PJ240E. De beelden zijn uitstekend te mixen met de CX730. Gezien de prijsklasse van de PJ240 vind ik de prijs/kwaliteit verhouding zeer verrassend. Ik ben erg blij met deze aanwinst.

c ros 09-02-2015

We zijn heel te vrede met de Sony HDR-PJ240E
Hij klein en lekker licht. Heeft mooi scherp beeld geluid is goed.
En het staat ook goed beschreven hoe hij werkt.
Wij zijn heel blij day wij hem gekocht hebben heel te vrede

L van de Kolk 15-01-2015

Handige kleine lichte camera. Maakt mooie kleuren beelden en slaat de beelden 2x op. Grootformaat en kleinformaat voor bijv. facebook of whatsapp. Maakt ook mooie foto's en dat alles ook bij weinig licht. De ingebouwde projector is heel erg handig als je anderen je filmpjes of foto's wilt laten ziet. Kortom een echte aanrader.

NicoleSt 12-01-2015

Heerlijke camera. Filmpjes makkelijk terug te kijken, helemaal met de projector-functie, waarmee de filmpjes op de muur te zien zijn.

Cappi 08-01-2015

Licht en compacte videocamera. Makkelijk te bedienen.
Beeld van het LCD scherm is helder en, indien nodig, aan te passen.
Menu is overzichtelijk en d.m.v. een knop kan je hier doorheen scrollen. Beeldkwaliteit is perfect ook bij het pannen blijft het beeld goed. Geluidopname is goed.
Met de ingebouwde projector kan je je filmopnames prima afspelen op een muur of scherm.
Kortom een mooie videocamera zonder te veel toeters en bellen, voor een leuke prijs!

RdR1972 08-01-2015

Deze camera gekozen op basis van de reviews op Kieskeurig.nl. De camera paste ook binnen het budget welke ik in gedachte had. De camera is heel intuïtief te gebruiken. Leuke feature is de projector, snel even laten zien aan andere wat je opgenomen hebt. Tot nu heel tevreden met de aanschaf.

Lies14 30-11-2014

Het is een goede camera met goede stabiliteit
En erg gemakelijk in de hand
Het heeft ook een goede projector.

noortr01 27-08-2014

Heerlijke camera. Had hiervoor een tapemodel van sony. de pc-100e cam. Beeld van deze camera is vele malen beter.

De software om beelden samen te voegen en te bewerken mag van mij wel iets handiger worden. Maar als je een maal weet hoe je filmpjes moet samen voegen is het kinderwerk.
Het streamen van de MP4 bestanden vanaf de plex server naar mijn raspex gaat super.

Geheugen kaartje plaatsen is heel anders dan het plaatsen van een geheugen kaartje in een telefoon. Ik heb het gevoel dat er wel 2 kaartjes boven op elkaar in passen. Daarom heeft bij mij de degelijkheid een iets lagere score.

Verder is hij echt super!

Hup 27-08-2014

Erg gemakkelijk in gebruik en een goede beeld kwaliteit zeker een aanrader
hij is mooi klein en fijn licht van gewicht

Mevr. Hendriks 25-07-2014

Ontzettend fijne camera in het gebruik!
Fijne omvang en makkelijk te handelen.
We zullen zeker meer spulletjes van Sony gaan kopen.

W.J. la Casarola 09-07-2014

De beeldkwaliteit was zeer goed. Opnames gemaakt op statief waren bijzonder scherp en goed van kleur. Alle mogelijkheden en het gebruiksgemak heb ik nog niet geprobeerd, maar bij mijn vorige Sony-camcorders was dat ook goed. De vormgeving ligt prettig in de hand en lekker licht van gewicht en compact. Ik heb de camcorder te kort om over de degelijkheid een oordeel te geven.

JanIneke4950 02-06-2014

Met minder knopjes meer mogelijkheden.
Zeer gemakkelijk te bedienen binnen 1 avond te begrijpen
Verschrikkelijk scherp beeld en gebruiksgemak.
Ben erg tevreden met deze Sony camcorder.Ik hoop er net zo lang plezier van te hebben als mijn vorige Sony Camcorder.